امروز فیس بوک تغییر بسیار اساسی را در اپلیکیشن خود ارائه کرد. اول از همه، فید اصلی که هنگام باز کردن اپلیکیشن مشاهده می کنید، اکنون Home نام دارد، که منطقی است و بسیار دیر شده است. اما این خبر مهمی نیست.

خبر بزرگ این است که اکنون یک تب اضافی به نام Feeds در اپلیکیشن وجود دارد و این تب به ترتیب زمانی معکوس مرتب شده است – می دانید، مانند چیزی که اکنون Home نامیده می شود قبل از اینکه الگوریتم به کار گرفته شود. برگه Feeds چند فیلتر مخصوص به خود دارد – می توانید بخواهید همه چیز را به شما نشان دهد یا فقط مواردی را از دوستان، گروه ها، صفحات یا موارد دلخواه شما نشان دهد – این یک لیست تنظیم شده از دوستان و صفحاتی است که بیشتر به آنها اهمیت می دهید.

در مورد فید Home، فیس بوک اکنون آن را به عنوان “موتور اکتشاف بیشتری برای یافتن و دنبال کردن محتوا و سازندگان جدید از طریق توصیه ها” در نظر گرفته است. نقطه مقابل آن Feeds است، جایی که شما برای دسترسی به محتوای افراد و جوامعی که قبلاً با آنها در ارتباط هستید، می روید. هیچ پست “پیشنهاد شده برای شما” در فیدها وجود ندارد.

تب های جدید Home و Feeds از امروز برای زیرمجموعه کوچکی از کاربران فیس بوک در iOS و اندروید شروع به کار کرده اند. همه افراد در فیس بوک باید آنها را در هفته آینده دریافت کنند. توجه داشته باشید که نوار میانبر که این تب ها را در خود جای داده است در پایین اپلیکیشن فیس بوک در iOS و در بالای آن در اندروید قرار دارد. تب های نوار میانبر بر اساس قسمت‌هایی از برنامه که بیشتر استفاده می‌کنید تغییر می‌کنند، اما می‌توانید تب ها را شخصی‌سازی کرده و در نوار میانبر خود پین کنید، بنابراین در صورت تمایل، قرار دادن آنها را دائمی کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *