Ugreen به تازگی از جدیدترین هاب ها و داک استیشن های جدید سری Revodok رونمایی کرد. این محصولات جدید تحت عنوان “خلاقیت خود را گسترش دهید” خواسته های کاربران مختلف را برآورده می کند و از سه سری مجزا تشکیل شده است: سری Revodok Max، سری Revodok Pro و سری Revodok Basic. مدل Revodok Max 213 به قیمت 399.99 دلار، Revodok Pro 313 به قیمت 129.99 دلار و Revodok Pro 210 به قیمت 69.99 دلار در دسترس است.

Revodok Max 213، محصول برتر سری Revodok Max، به طور خاص برای حرفه ای ها در زمینه هایی مانند رسانه، تجزیه و تحلیل داده ها/مالی، عکاسی، تولید صوتی/تصویری، مهندسی و طراحی طراحی شده است. این مظهر “سرعت و راندمان فوق العاده بالا” است، که همکاری و بهره وری یکپارچه را در دفاتر چند دستگاهی و تنظیمات تجهیزات با عملکرد بالا بهبود می بخشد.

Revodok Max 213 با رابط Thunderpoint 4 سرعت انتقال قابل توجه 40 گیگابیت در ثانیه را ارائه می دهد که انتقال سریع فایل را تسهیل می کند. همچنین به عنوان یک رابط نمایشگر منعطف عمل می‌کند و از اتصال روان بدون به خطر انداختن عملکرد اطمینان می‌دهد. حرفه ای ها می توانند از یک صفحه نمایش 30 هرتز 8K (فقط برای ویندوز) یا یک نمایشگر دوگانه 4K با نرخ 60 هرتز، سازگار با مدل های منتخب اپل که از دو صفحه نمایش خارجی برای نمایش محتوای متنوع پشتیبانی می کنند، لذت ببرند. دستگاه نیازی به دانلود درایور اضافی ندارد و از سازگاری با مدل های مختلف ویندوز و اپل اطمینان می دهد.

این دستگاه که برای پاسخگویی به نیازهای مختلف حرفه ای ها طراحی شده، دارای 13 پورت است که طیف گسترده ای از گزینه های اتصال را ارائه می دهد. این شامل یک پورت شبکه 2.5 گیگابیت بر ثانیه است که آن را برای محاسبات با عملکرد بالا، انتقال چند رسانه ای و انتقال داده در مقیاس بزرگ عالی می کند. همچنین از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می کند و اطمینان می دهد که دستگاه ها به سرعت و کارآمد شارژ می شوند.

Revodok Max 213 با رایانه هایی که دارای رابط های تاندربولت 3، تاندربولت 4 و USB-C هستند سازگار است. این هاب قابلیت دوگانه خواندن کارت TF/SD را فراهم می کند که برای حرفه ای هایی که اغلب از کارت های حافظه استفاده می کنند راحت است. سیستم اتلاف حرارت پیشرفته دستگاه، دارای طراحی اتلاف حرارت سه گانه با پوسته آلومینیومی، ورق آلومینیومی حرارتی دو طرفه و سیلیکون اتلاف حرارت داخلی، عملکرد بهینه را حتی در استفاده طولانی مدت تضمین می کند. Revodok Max 213 با قیمت 399.99 دلار، هم اکنون موجود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *