لکسار به تازگی از جدیدترین حافظه SSD قابل حمل خود به نام Lexar Professional SL600 پرده برداشت. این حافظه با عملکرد فوق‌العاده سریع USB 3.2 Gen 2×2 و سرعت خواندن و نوشتن 2000 مگابایت بر ثانیه، برای عکاسان، فیلم‌برداران، سازندگان محتوا و همچنین حرفه‌ای‌هایی که به دنبال پشتیبان‌گیری یا انتقال فایل‌های عظیم در حال حرکت یا گرفتن عکس و ویدیو هستند، عالی است.

SL600 دارای یک محفظه آلومینیومی بادوام است که به محافظت از فایل‌های کاربران در برابر ضربه و افتادن در هنگام سفر یا در مکان کمک می‌کند و همچنین در برابر ضربه و لرزش مقاوم می باشد. برای امنیت بیشتر، لکسار DataShield، یک نرم افزار رمزگذاری AES 256 بیتی نیز ارائه می شود تا کاربران بتوانند از خصوصی ماندن فایل های حساس خود اطمینان حاصل کنند.

این محصول شامل کابل‌های USB Type-C و USB Type-A است، بنابراین با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها سازگار بوده و یک حلقه کارابین به کاربران اجازه می‌دهد آن را روی کیف خود محکم کنند. SSD قابل حمل Lexar Professional SL600 در سه ظرفیت و با قیمت 129.99 دلار برای 1 ترابایت و 174.99 دلار برای 2 ترابایت موجود است. همچنین در پایان سه ماهه دوم با ظرفیت 4 ترابایت عرضه خواهد شد.

این دستگاه با طیف وسیعی از دستگاه‌های Type-A و Type-C، از جمله دوربین‌های DSLR و بدون آینه، کامپیوترهای ویندوزی و مک، دستگاه‌های اندروید و آیفون و سیستم‌های PlayStation و Xbox سازگار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *