دیگر لازم نیست هر بار که وارد حساب پلی استیشن خود می شوید رمز عبور خود را وارد کنید. Sony Interactive Entertainment (SIE) پشتیبانی از کلید عبور حساب‌های پلی استیشن را راه‌اندازی کرده، به این معنی که می‌توانید به سادگی از طریق دستگاه گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود وارد شوید و از روش باز کردن قفل صفحه آن برای ورود استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر از پین، اثر انگشت یا چهره خود برای باز کردن قفل گوشی خود استفاده می کنید، به این ترتیب می توانید به حساب PlayStation خود وارد شوید. در دسکتاپ، به راحتی می توانید حساب خود را با 1Password لینک دهید و از قابلیت رمز عبور آن استفاده کنید. در صفحه رسمی سونی برای به روز رسانی، این شرکت به مزایای استفاده از کلید عبور، مانند کاهش آسیب پذیری حساب، اشاره می کند. همانطور که SIE توضیح داد، کلیدهای عبور را نمی توان دوباره استفاده کرد یا به آنها واگذار کرد، چه سهوا یا عمدی باشد، که باعث می شود در برابر فیشینگ و نقض داده ها مقاوم شوند.

برای تنظیم کلید عبور، فقط باید به Security در Account Management بروید. در آنجا، می توانید این گزینه را فعال کرده و با دنبال کردن دستورالعمل های روی صفحه، یک کلید عبور ایجاد کنید. این شرکت هشدار داد که برخی از کلیدهای امنیتی سخت‌افزاری می‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند و شاید بهتر باشد به جای آن از کلیدهای عبور همگام‌سازی شده در دستگاه‌های تلفن همراه استفاده شود.

همچنین نسبت به استفاده از کدهای پین تلفن همراه به‌عنوان کلید عبور در اندروید هشدار داد و iCloud Keychain یا Google Password Manager 1Password و یا Dashlane را به‌عنوان ارائه‌دهنده رمز عبور توصیه می‌کند. پس از تنظیم این گزینه، از شما خواسته می شود تا هر زمان که نیاز به ورود به سیستم در کنسول پلی استیشن 5 یا 4 دارید، از کلید عبور خود استفاده کنید. اگر بخواهید با رمز ورود به سیستم وارد شوید، می‌توانید هر زمان که بخواهید این گزینه را غیرفعال کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *