ادوبی برای اولین بار فناوری هوش مصنوعی (GAI) خود را به موبایل می آورد. ویژگی های Firefly GAI از امروز در نسخه بتای اپلیکیشن Express جدید در اندروید و iOS گنجانده شده که در حین حرکت به کاربران امکان ایجاد و ویرایش گسترده تری را می دهد.

با استفاده از اعلان‌های متنی، می‌توانید تصاویر را تولید کنید و افراد، اشیا و عناصر دیگر مانند پس‌زمینه را درج، حذف یا جایگزین کنید. Quick Actions شما را قادر می سازد تا ویرایش ها را اعمال کنید، پس زمینه ها را حذف کنید و اندازه تصاویر را با یک ضربه تغییر دهید. ابزارهای ویرایش ویدیو، زمان‌بندی محتوای اجتماعی و گزینه‌های مشارکت نیز در دسترس هستند.

مشترکین Creative Cloud می توانند از اپلیکیشن موبایل Express برای وارد کردن و ویرایش طرح ها از Illustrator و Photoshop استفاده کنند. ادوبی می گوید Firefly GAI برای استفاده تجاری طراحی شده و دارایی هایی که با استفاده از ابزارهای Firefly تولید می شوند شامل برچسبی هستند که نشان می دهد در آتش GAI ایجاد شده اند. در طول نسخه بتا، ویژگی‌های پریمیوم Express به صورت رایگان در دسترس همه قرار می‌گیرد، اما در نهایت با اشتراک 10 دلاری در ماه قفل می‌شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *