امروز Evernote یک ادغام جدید را اعلام کرد که به کاربران امکان می دهد یادداشت های مخصوص رویداد را ایجاد کنند. با شروع نسخه 10.79 و جدیدتر، مشتریان Evernote می‌توانند به تقویم اوت لوک متصل شوند و ورودی‌های تقویم خود را به لطف استفاده از API رسمی مایکروسافت همگام‌سازی کنند.

ادغام Outlook Calendar رویدادهای شما را با Evernote همگام‌سازی می‌کند و به شما امکان می‌دهد برنامه خود را مشاهده کرده و به هر ورودی یادداشت اضافه کنید. یادداشت‌های مرتبط با تقویم شامل تمام جزئیات رویداد، مانند تاریخ و زمان، مکان، شرکت‌کنندگان و غیره است. علاوه بر این، تمام آن اطلاعات قابل جستجو هستند تا بتوانید به سرعت و به راحتی به اطلاعات لازم دسترسی پیدا کنید یا آن را با هر یک از شرکت کنندگان خاص (حتی اگر از Evernote استفاده نمی کنند) به اشتراک بگذارید.

علاوه بر بهبود ادغام اوت اوک، Evernote با در دسترس قرار دادن ویژگی تقویم در نوار کناری روی دسکتاپ، دسترسی را بهبود بخشید. اگر از Evernote استفاده می کنید و می خواهید Outlook Calendar خود را لینک دهید، راهنمای رسمی منتشر شده در وب سایت پشتیبانی Evernote را دنبال کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی به اشتراک پریمیوم Evernote نیاز دارد.

طبق یک پست وبلاگ در وب سایت رسمی، تقویم Evernote برای مشتریان Personal، Professional و Teams در دسترس است. حساب‌های Personal می‌توانند با یک تقویم خارجی کار کنند، در حالی که Professional و Teams حداکثر پنج حساب را مجاز می‌کنند. Evernote می گوید که قصد دارد ویژگی های بیشتری را به عملکرد تقویم اضافه کند. به عنوان مثال، این شرکت توانایی ایجاد رویدادها برای تقویم‌های خارجی را وعده می‌دهد و به طور موثر Evernote را به یک “ابزار زمان‌بندی کاملاً کاربردی” تبدیل می‌کند. همچنین، برای یک نمای کلی روزانه یکپارچه، مراقب پشتیبانی یادآور در تقویم Evernote باشید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *