در مارس 2022، مایکروسافت برای اولین بار Reading Coach را به عنوان یک برنامه موجود در Microsoft Teams معرفی کرد. این برنامه بعداً برای کاربران فردی خارج از کلاس در دسترس قرار گرفت. امروز، این شرکت اعلام کرد که Reading Coach اکنون به عنوان اپلیکیشن مستقل ویندوز خود یا از طریق وب سایت خود به آدرس coach.microsoft.com، مخصوصاً برای استفاده در مدرسه در دسترس است.

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود بیان کرد، مدارسی که می‌خواهند به اپلیکیشن جدید مستقل دسترسی داشته باشند، می‌توانند با شناسه مایکروسافت Entra به آن دسترسی داشته باشند. مدیران مدرسه باید پشتیبانی از Reading Coach را از طریق صفحه ثبت نام فعال کنند. مایکروسافت اعلام کرد که این اپلیکیشن به روش‌های مختلفی به دانش‌آموزان در مهارت‌های خواندن کمک می‌کنند. بزرگترین ویژگی این اپلیکیشن توانایی ایجاد یک داستان منحصر به فرد از طریق هوش مصنوعی برای هر دانش آموز است.

پست وبلاگ اضافه می‌کند که داستان‌های هوش مصنوعی از دستورالعمل‌های هوش مصنوعی مایکروسافت پیروی می‌کنند و برای کیفیت محتوای داستان و ایمنی آن، همراه با تنظیم داستان‌ها برای گروه‌های سنی خاص، تعدیل می‌شوند. این برنامه همچنین به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا از محتوای نوشته‌شده قبلی از کتابخانه خود بخوانند. معلمان همچنین می توانند محتوای داستان خود را نیز اضافه کنند.

Reading Coach به دانش آموزان اجازه می دهد داستان ها را با صدای بلند بخوانند. فناوری تشخیص گفتار این اپلیکیشن، همراه با ویژگی‌های هوش مصنوعی، به آن اجازه می‌دهد تا نحوه خواندن دانش‌آموزان را تجزیه و تحلیل کند و تشخیص دهد که آیا خواندن کلمات خاصی برایشان سخت است یا خیر. پس از هر جلسه، برنامه یک امتیاز کلی را نشان می دهد و همچنین می تواند جلسات تمرین کلمات را با آن کلمات چالش برانگیز ایجاد کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *