مایکروسافت با معرفی کوپایلت، پلاگین مبتنی بر هوش مصنوعی برای برنامه Photos خود، تلاشی بی‌سروصدا برای مدیریت هوشمندانه عکس‌ها انجام می‌دهد. در حالی که هنوز در مراحل اولیه است، کوپایلت نوید یک تجربه عکس ساده‌تر را می‌دهد.

اگر از آخرین نسخه برنامه Photos (نسخه شماره 2024.11030.22001.0) استفاده می کنید، ممکن است گزینه جدیدی را در تنظیمات افزونه پیدا کنید: یک ضامن برای کوپایلت. اما Copilot در حال حاضر چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟ در حال حاضر، عملکرد آن کمی محدود است. می تواند به شما در ساخت اسلاید شو کمک کند.

کاربران می‌توانند بدون زحمت نمایش اسلاید عکس را مستقیماً در برنامه Photos ایجاد و مرور کنند و خاطرات خود را زنده کنند. کاربران می توانند هر عکسی را به عنوان پس زمینه دسکتاپ در یک نسیم تنظیم کنند. در حالی که ممکن است در ابتدا اینها ویژگی های اساسی به نظر برسند، پتانسیل رشد Copilot هیجان انگیز است. توجه به این نکته مهم است که همه کاربران ویندوز ممکن است هنوز به این نسخه جدید برنامه Photos دسترسی نداشته باشند.

مایکروسافت به طور پیوسته عضله هوش مصنوعی را به برنامه Photos اضافه می کند. در نوامبر 2023، ویندوز اینسایدر به برخی از ویژگی های چشمگیر مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی پیدا کرد. این موارد شامل جادوی حذف پس‌زمینه است، که در آن کاربران می‌توانند بدون زحمت پس‌زمینه‌ های ناخواسته را از عکس‌های شما حذف کنند و درها را برای ویرایش‌های خلاقانه‌تر باز کنند. یک نوار پیمایش تایم لاین جدید بر اساس محدوده زمانی تصاویر شما امکان پیمایش روانتر را در کتابخانه عکس شما فراهم می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *