اکثر مردم فقط برای چت کردن با دوستان و خانواده یا اشتراک گذاری و ذخیره فایل های بزرگتر که توسط مسنجر پشتیبانی نمی شوند از تلگرام استفاده می کنند. اگر از بقیه ما بالاتر هستید و مهارت های هنری دارید، ممکن است به ویرایشگر استیکر جدید تلگرام علاقه مند باشید که به شما امکان می دهد عکس بگیرید و پس زمینه را بردارید و عناصر دیگری مانند متن و نقاشی را اضافه کنید.

برای شروع استفاده از ویرایشگر جدید استیکر، به اپ استور مربوطه خود بروید و مطمئن شوید که آخرین آپدیت تلگرام را نصب کرده اید. پس از به‌روزرسانی، به یک چت تلگرام بروید و دکمه استیکر را در سمت چپ کادر پیام فشار دهید، سپس به دنبال یک دکمه پلاس در ابتدای استیکرهای خود بگردید تا موارد جدید اضافه کنید.

ایجاد استیکر در واقع آنقدرها هم سخت نیست، این ابزار واقعا جالب است و می تواند به طور خودکار پس زمینه را از اشیایی که می گیرید حذف کند. هنگامی که از استیکری که ساخته اید راضی شدید، می توانید یک استیکر برای دوستان خود بفرستید یا یک مجموعه استیکر ایجاد کنید. هنگامی که استیکر خود را ویرایش کردید، می‌توانید برای دسترسی آسان آن را با یک ایموجی تطبیق دهید، آن را مستقیماً به مخاطبین خود ارسال کنید، آن را به موارد دلخواه خود اضافه کنید یا به مجموعه استیکر اضافه کنید.

یکی دیگر از تغییرات جدید در این به‌روزرسانی این است که می‌توانید هر استیکر موجود را به مجموعه‌های سفارشی خود اضافه کنید و همه موارد دلخواه خود را برای دسترسی آسان‌تر به یک مکان بیاورید. همچنین می توانید با زدن روی منوی سه نقطه روی مجموعه استیکرها و کپی کردن پیوند، مجموعه استیکرهای خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. به شما یک پیوند t.me منحصربفرد داده می شود تا با دیگران به اشتراک بگذارید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *