ایسر همانند دل به تازگی چند لپ تاپ جدید معرفی کرده که یکی از آنها کروم بوک Chromebook 514 است. کروم‌بوک 514 از لحاظ طراحی و کیفیت با لپ‌تاپ‌های میان رده ویندوزی برابری می‌کند، کما آنکه شرکت تایوانی این بار بدنه آلومینیومی را برای این مدل انتخاب کرده است.

صفحه کلیدی با نور پس زمینه، صفحه نمایش لمسی، تاچ پدی با پوشش شیشه کورنینگ گوریلاگلس و برخی دیگر Chromebook 514 را به دیوایسی فراتر از انتظار تبدیل می کند. ایسر از یک پنل 14 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی از نوع  IPS به عنوان نمایشگر برای این محصول استفاده کرده که البته حاشیه کناری زیادی پیرامون آن وجود دارد.

برخلاف لپتاپ های دیگر که پوشش تاچ پدی نداشته و عمدتا پلاستیکی هستند، Chromebook 514 با پوشش گوریلاگلس مقاومت بالایی داشته و دوام قابل توجهی دارد. طول عمر شارژ باتری این محصول به 14 ساعت می‌رسد. البته بدیهی است که این رقم در نوع استفاده و کارایی‌های مختلف تغییر می‌کند، با این حال حتی اگر عمر شارژ آن به 10 ساعت هم برسد بسیار قابل قبول است.

ایسر می خواهد Chromebook 514 را در ماه آینده یعنی سپتامبر با قیمت پایه 350 دلار روانه بازار کند. با این حساب می توان با قیمت مطلوب 350 دلاری از کرومی بوک چون Chromebook 514 بهره گرفته و دوام بالایی را در کنار مشخصات مناسب و سایر ویژگی ها می توان شاهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *