سرانجام پس از شایعات، شرکت ویوو از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Apex 2019 با پشتیبانی از شبکه 5G به طور رسمی رونمایی کرد. این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 کوالکام به همراه 12 گیگابایت رم مجهز گشته و در دو نسخه با حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی عرضه می شود. روز قبل نیز شاهد رونمایی از گوشی میزو زیرو بودیم.

این گوشی دارای یک پورت است که به صورت یک اتصال‌دهنده‌ مغناطیسی بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است که برای شارژ کردن و انتقال اطلاعات استفاده می‌شود. این در حالی است که گوشی میزو زیرو تنها بر روی شارژر وایرلس تکیه می‌کند و پورت ورودی خاصی بر روی بدنه ندارد. ویوو اتصال را MagPort نامیده است که آن را بر روی پنل پشتی و در پایین صفحه می‌توانید پیدا کنید.

گوشی Apex 2019 دارای نمایشگر 6.39 اینچی AMOLED است و هنگام پخش موزیک، سطح آن به کمک بلندگو می‌آید و به کمک یک مبدل پیزوالکتریک، امواج صدا را بازنشر می‌کند و جذابیت بیشتری به گوش کاربران می‌رسد. همچنین به لطف بکارگیری حسگر اثرانگشت تمام صفحه در گوشی، می توان هر قسمتی از نمایشگر را لمس کرد تا اثر انگشت‌ شناسایی شود.

ویوو اپکس 2019، از ترکیب لمس خازنی و فناوری تشخیص فشار استفاده شده تا عملکردی مشابه کلیدهای روشن و خاموش و کلید تغییر صدا داشته باشد. بدین ترتیب بدون اینکه دکمه فیزیکی بر روی بدنه مشاهده کنید،می‌توانید همچنان از این دکمه‌ها استفاده کنید.

دوربین اصلی دوگانه این گوشی از ترکیب آرایه دو سنسور 12 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED تشکیل شده است. ویوو درباره دوربین سلفی نیز اظهار نظر خاصی نکرده، بنابراین نمی‌دانیم که آیا مشابه تعدادی از گوشی های جدید، دوربین سلفی به صورت کشویی بیرون خواهد آمد یا اصلااین طرح مفهومی دوربین سلفی ندارد؛ این کمپانی چینی اعلام کرده است که مدل اپکس ۲۰۱۹ را در کنگره جهانی موبایل در که در ماه فوریه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد و آنجا می‌توانیم اطلاعات کامل‌تری از آن به دست آوریم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *