موبایل و تبلت

سامسونگ از گوشی گلکسی A40 رونمایی کرد

گلکسی A80 تنها موبایل تازه معرفی شده‌ شرکت کره‌‌ای نیست و سامسونگ گلکسی A40 هم بی‌سروصدا در کشور هلند معرفی شده است.

گلکسی A40 دارای یک نمایشگر 5.9 اینچی سوپر امولد از نوع Infinity-U بوده و رزولوشنی برابر 2340 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد. این گوشی به پردازنده هشت هسته ای (دو هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز + شش هسته با فرکانس 1.6 گیگاهرتز) با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده است. البته امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی (تا سقف 512 گیگابایت) فراهم شده است.

دوربین اصلی دوگانه با آرایه سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن 25 مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، دو سیم کارته بودن، درگاه USB-C، تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت (در پنل پشتی) اشاره کرد. ظرفیت باتری دستگاه، 3100 میلی‌آمپر ساعت و سیستم عامل آن، اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI است. همانند دیگر مدل‌های جدید سری A، گلکسی ای 40 سامسونگ هم بدنه‌ای از جنس پلاستیک براق دارد.

این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و مرجانی قابل خریداری خواهد بود و در هلند، 249 یورو (حدود 280 دلار) قیمت‌گذاری شده است. با توجه به تفاوت‌های نه چندان زیاد گلکسی ای 40 و گلکسی ای 30، شاید سامسونگ محصول جدید را تنها وارد بازارهایی بکند که مدل A30 در دسترس قرار ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا