پس از شایعات و درز تیزرهای مختلف، سرانجام شرکت Realme از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Realme 3 Pro پرده برداشت. گوشی Realme 3 Pro دارای نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس است. قدرت پردازشی این دستگاه را تراشه کوالکام اسنپدراگون 710 تامین می کند.

در بخش پشتی این اسمارت فون شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه هستیم. این دوربین از سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد که سنسور اصلی آن یکسان با وان پلاس 6T، سونی IMX519 است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 25 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند. روی پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. شرکت Realme برای دوربین این دستگاه حالت های مختلفی را در نظر گرفته که برای مثال می توان به Nightscape و Chroma Boost اشاره کرد. دوربین این گوشی هوشمند قادر به ضبط ویدیو اسلوموشن به صورت 960 فریم در ثانیه با رزولوشن اچ دی است.

کاربران می توانند گوشی Realme 3 Pro را در نسخه های مختلف سفارش دهند. این دستگاه به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. البته امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی برای افزایش حافظه ذخیره سازی تا 256 گیگابایت فراهم شده است. گوشی Realme 3 پرو دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری Color OS 6.0 است.

برای تامین انرژی دستگاه از یک باتری 4045 میلی آمپر ساعتی استفاده شده و از فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 شرکت اوپو پشتیبانی می کند. برخلاف انتظار، این محصول به پورت قدیمی microUSB مجهز شده است. این گوشی هوشمند جدید در سه رنگ خاکستری، آبی و بنفش به فروش می رسد. قیمت پایه این دستگاه برابر با 200 دلار بوده و بالاترین نسخه آن با قیمت 245 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *