لپ تاپ

رونمایی ایسر از لپ‌تاپ‌های نیترو 5 و سوئیفت 3 با پردازنده های رایزن AMD

ایسر به تازگی نسل جدیدی از لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 و لپ تاپ سوئیفت 3 مجهز به پردازنده های رایزن AMD پرده برداشت.

لپ‌تاپ گیمینگ 15.6 اینچی Nitro 5 از پردازنده قدرتمند رایزن 7 مدل 3750H با فرکانس پایه 2.3 گیگاهرتز و کارت گرافیک RX560X برای اجرای بازی‌های روز بهره می‌برد. همچنین لپ‌تاپ باریک Swift 3 از پردازنده رایزن 7 مدل 3700U به همراه کارت گرافیک مجتمع Vega بهره می‌برد که برای انجام بازی‌های سبک و انجام کار‌های روزمره مناسب است؛ البته لپ‌تاپ Swift 3 به همراه کارت گرافیک RX540X هم به بازار عرضه می‌شود.

لپ تاپ های جدید ایسر به جز پردازنده تفاوت چندانی با مدل های قبلی ندارند اما این موضوع را نمی توان یک نکته منفی به حساب آورد، چرا که بسیاری از خصوصیات مدل قبلی از جمله طراحی را به ارث برده اند. نیترو 5 از نمایشگر با رزولوشن 1080p بهره می برد و تکنولوژی کول بوست از گرم شدن بیش از حد دستگاه حین بازی ها جلوگیری می کند. علاوه بر این تا حدودی، محصول باریکی به حساب می آید. سوئیفت 3 هم به نمایشگری با رزولوشن 1080p و با لولای 180 درجه مجهز شده، و ضخامت و وزن آن هم از 1.8 سانتی متر و 1.4 کیلوگرم است.

متاسفانه تا این لحظه شرکت ایسر اطلاعات دقیقی از کانفیگ‌های مختلف، قیمت و زمان عرضه لپ‌تاپ‌های مجهز به نسل جدید پردازنده رایزن خود منتشر نکرده است، اما بدون شک قیمت نسخه‌های مجهز به پردازنده و کارت گرافیک AMD بسیار مناسب‌ و اقتصادی‌تر از نسخه‌های مجهز به کارت گرافیک اینتل خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا