نرم افزار و اینترنت

قابلیت IGTV اینستاگرام حالا از ویدیوهای عمودی پشتیبانی می کند

اینستاگرام امروز اعلام کرد که قابلیت IGTV اکنون از ویدیوهای افقی نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی از ویدیوهای افقی به آی جی تی وی (IGTV) اینستاگرام اضافه شد تا کاربران بتوانند تمامی انواع فایل‌های ویدیویی طولانی مدت را در حساب کاربری خود در این اپلیکیشن بارگذاری کنند.

از زمان معرفی آی جی تی وی، تنها امکان بارگذاری ویدیوهای عمودی (Portrait) در آن میسر بود، اما این محدودیت دیگر وجود نخواهد داشت. با توجه به گفته اینستاگرام، این تغییر نه تنها به خاطر بازخوردهای سازندگان ویدیوها بوده بلکه همین الان نیز ویدیوهای افقی در IGTV حضور دارند که نمی‌توان تمام صفحه آن‌ها را تماشا کرد.

با توجه به گذشت یک سال از راه اندازی IGTV، هنوز در میان رقبایی نظیر تیک تاک، مسیر طولانی برای جذب مخاطبین دارد. گزارشات نشان می‌دهند که سازندگان ویدیوها علاقه زیادی به فعالیت در IGTV ندارند. جدا از محدودیت‌های این سرویس، اینستاگرام هنوز سرویسی برای گذاشتن تبلیغ در ویدیوها (مشابه یوتوب) ندارد.

از طرفی برندهای معروف نیز همچنان علاقه‌ای به پرداخت پول برای ساخت ویدیوهای بلند مدت در IGTV نشان نداده‌اند. حالا پشتیبانی از ویدیوهای افقی می‌تواند تا حدی IGTV را در مسیر موفقیت بیشتر قرار دهد. بر اساس گفته‌های اینستاگرام بعد از افزوده شدت قابلیت جدید، این شرکت در پی تبدیل IGTV به مکانی ایده‌آل برای بارگذاری ویدیوهای مختلف فارق از نوع ضبط شدن آن‌ها است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا