شرکت اپل اعلام کرده که تعداد بسیار کمی از مک بوک ایرهای 2018 دارای مشکلاتی در مادربرد و مدار منطقی خود هستند و از کاربران خواسته تا در صورت تجربه چنین خرابی مستقیم به نزدیک‌ترین نمایندگی رسمی این کمپانی مراجعه کنند.

اپل در سندی داخلی به کارکنان بخش تعمیرات خود اعلام کرده‌ در بورد منطقی (Logic Board) تعداد بسیار کمی از مدل‌های مک‌بوک ایر، اشکالی یافت شده‌ است. براساس اسناد جمع‌آوری‌شده‌ 9to5mac، به فروشگاه‌های اپل‌ و مراکز معتبر تعمیراتی اطلاع داده‌ شده تا بورد منطقی اصلی دستگاه‌های مشکل‌دار را بدون هزینه تعویض کنند.

مشخص نیست چرا اپل از اعلام عمومی این موضوع خودداری کرده اما به نظر می رسد شرکت کوپرتینویی قصد دارد برای چنین مشکل کوچکی رسانه ای نشود. این شرکت طی دو ماه گذشته دو برنامه تعمیر دیگر برای مک بوک هایش ارائه کرده، یکی مربوط به سری مک بوک پرو سال 2015 بود که به علت مشکلات باتری هایشان فراخوان شدند و دیگری دستگاه های مک بوک پرو 13 اینچی سال 2016 که به علت مشکلات صفحه نمایش تعمیر شدند.

اپل همچنین حاضر به تعویض کیبورد مک بوک پرو سال 2018 هم شده که بسیاری کاربران با آن ها به مشکل برخورده بودند. اپل این پشتیبانی را برای دستگاه‌های مشکل‌داری ارائه می‌دهد که حداکثر چهار سال از تاریخ خرید آن‌ها می‌گذرد. کاربرانی که فکر می‌کنند ممکن است مک‌بوک ایر آن‌ها این مشکل را داشته باشد، می‌توانند به فروشگاه‌های اپل یا مراکز رسمی ارائه‌ی خدمات اپل مراجعه کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *