در جریان مراسم رونمایی از خانواده آیفون 11، رسما اعلام شد سرویس اپل تی وی پلاس با حق اشتراک ماهیانه 4.99 دلار از 10 آبان (1 نوامبر) کار خود را آغاز خواهد کرد. کاربرانی که محصولات جدید اپل را می‌خرند، سه ماه فرصت خواهند داشت سرویس هدیه‌ اپل‌ تی‌وی‌ پلاس را فعال کنند. اپل امکان استفاده از یک سرویس اپل تی‌وی پلاس را بین ۶ نفر از اعضای خانواده می‌دهد. هرکدام از اعضای خانواده باید با اپل‌ آی‌دی و رمزعبور اختصاصی خود به سرویس متصل شوند و از آن استفاده کنند. هزینه‌ی ۴.۹۹ دلاری این سرویس نیز به‌صورت خودکار از حساب بانکی کاربر برداشت می‌شود.

اپل در ماه‌های اخیر سریال‌های اختصاصی این سرویس را معرفی کرده که All Mankind، Dickinson و  The Morning Show از آن جمله هستند. علاوه بر این عناوین، کوک با اطلاعاتی از یک سریال دیگر هم به روی صحنه آمد که See نام دارد و «جیسون موموا» بازیگر نقش کال دروگو در سریال گیم آو ترونز در آن ایفای نقش می‌کند.

بر اساس گفته‌های اپل کاربران 100 کشور دیگر هم از زمان آغاز به کار آن می‌توانند از اپل تی وی پلاس استفاده کنند. با این محدوده وسیع سرویس دهی، اپل از رقبایی مثل دیزنی پلاس که فقط در کشورهایی مثل کانادا، آمریکا و هلند سرویس دهی خواهند کرد پیشی می‌گیرد. هم‌اکنون رقبای این سرویس یعنی نت‌فلیکس و دیزنی پلاس، حداقل 12.99 و 6.99 دلار بابت حق اشتراک یک ماهه دریافت می‌کنند که برای برخی افراد که به دنبال یک سرویس اقتصادی هستند، اپل تی وی پلاس انتخاب منطقی به نظر می‌رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *