نرم افزار و اینترنت

انتشار بتای اپلیکیشن PlayGalaxy Link برای گلکسی نوت 10

سامسونگ به تازگی نسخه بتای اپلیکیش PlayGalaxy Link را برای گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس منتشر کرده است. این نسخه ابتدا در کشورهای آمریکا و کره جنوبی در دسترس قرار گرفته و به‌زودی تعداد بیشتری از کشورها و دستگاه‌های سامسونگی (شامل تبلت‌ها) توسط این برنامه پشتیبانی خواهند شد. ‌

این اپلیکیشن توانایی استریم بازی در حال اجرا روی کامپیوتر را روی گوشی کاربر دارد. همچنین می توان با استفاده از به صورت لوکال (از طریق وای فای) و یا شبکه دیتای گوشی (شبکه 4G و یا 5G) بازی را روی گوشی اجرا کرد. در واقع این نرم افزار نسخه ای اپلیکیشن‌های Nvidia GameStream و Steam Link به‌شمار می‌رود. در سمت دستگاه موبایل، کاربران نیازمند برخی تجهیزات کنترلی هستند و در این راستا از گیم‌پدهای بلوتوثی و پیکره‌بندی‌های قدیمی‌تر شامل ماوس و صفحه‌کلید پشتیبانی می‌شود. در صورت نیاز مبرم می‌توان از فرامین کنترلی موجود بر روی نمایشگر استفاده کرد.

بعلاوه کاربران می‌توانند از کنترلر ایکس‌باکس به‌صورت بی‌سیم استفاده کنند (مشابه الگوی اتصال اسمارت‌فون سونی اکسپریا 5 به کنترلر DualShock 4). همچنین سامسونگ توصیه می‌کند که کاربران، کنترلرهای گلپ که متناسب با گوشی‌های گلکسی طراحی شده‌اند را امتحان نمایند. در بخش دسکتاپ نیز کاربران، حداقل به یک دستگاه مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10، کارت گرافیکی انویدیا GTX 1060 یا AMD Radeon 550، پردازنده Core i5 شرکت اینتل، 8 گیگابایت رم و یک روتر گیگابیتی احتیاج خواهند داشت. اپلیکیشن نصب شده بر روی کامپیوتر شخصی به‌صورت خودکار، فهرستی از کلیه بازی‌های نصب شده روی سیستم را تهیه خواهد کرد (در صورت از قلم افتادن برخی موارد می‌توان آن‌ها را به‌صورت دستی اضافه کرد).

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا