ایوان بلس به تازگی تصاویر باکیفیت از گوشی پیکسل 4 را منتشر کرده که به کارگیری از نمایشگر کم حاشیه و ماژول دوربین مربعی شکل در این محصول را تایید می‌کند. همانطور که می‌بینید، پیکسل ۴ در کناره‌ها و بخش زیرین نمایشگر، حاشیه‌های باریکی دارد اما حاشیه بالای نمایشگر آن بزرگ‌تر است.

در این بخش سنسورهای مربوط به تشخیص چهره سه بعدی، بلندگوی تماس، دوربین تکی سلفی و دیگر سنسورهایی که برای رادار و تکنولوژی Motion Sense استفاده می‌شوند، قرار گرفته‌اند. البته حاشیه پایینی نمایشگر هم از حاشیه کناره‌ها بزرگ‌تر است که باعث شده شاهد تقارن نباشیم.

با حرکت به سمت پشت گوشی، به یاد آیفون ۱۱ پرو می‌افتیم، دو عدد دوربین درون یک قاب مربعی‌شکل قرار دارد که ماژول فلش نیز آن دو را همراهی می‌کند. قاب پشتی این گوشی لوگوی «G» را به رخ بیننده می‌کشد؛ اما خبری از حسگر اثر انگشت نیست. این مسئله نشان می‌دهد که گوگل پیکسل ۴ یا دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش است یا اینکه برای احراز هویت باید از تشخیص چهره‌ بیومتریک استفاده کرد. همچنین این رندر دکمه‌ صدا را در سمت راست گوشی نشان می‌دهد که با دکمه‌ پاور سفید رنگی همراه است.

دو گوشی گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL قرار است در تاریخ ۲۳ مهرماه یا به عبارت دیگر، دقیقا دو هفته دیگر معرفی شوند. با توجه به حجم عظیم موارد لو رفته از این گوشی‌ها، بعید نیست تا آن زمان تصاویر بسیار بیشتری از این دو گوشی جدید گوگل لو برود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *