سامسونگ ماه گذشته از گلکسی A90 5G رونمایی کرد و ظاهرا به زودی از نسل بعدی آن رونمایی خواهد شد. براساس اطلاعات فاش شده، این گوشی که دارای شماره مدل (SM-A915F) بوده، به نمایشگر 6.7 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 855 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی مجهز خواهد بود.

همچنین گفته می شود این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد که انتظار داریم قیمت پایین تری نسبت به نسل قبلی داشته باشد. از سوی دیگر، این گوشی دارای دوربین سه گانه اصلی با همان سنسورهای 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسلی تشخیص عمق خواهد بود. در بالای نمایشگر هم همچنان با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روبرو خواهیم شد که البته حالا از دیافراگم بهتر F/2.2 بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به استفاده از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. از لحاظ نرم‌افزاری، شایعاتی منتشر شده که طبق آن‌ها گلکسی A91 نخستین گوشی سامسونگ است که از همان ابتدا با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. هنوز اطلاعات موثقی در مورد قیمت این گوشی در دست نداریم ولی گفته می‌شود قبل از انتهای سال جاری میلادی، گلکسی A91 در برخی از کشورها مانند هند روانه‌ی بازار می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *