نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید توییتر اندروید با پشتیبانی از حالت تاریک سازگار با اولد

توییتر به تازگی در جدیدترین بروزرسانی نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود حالت جدیدی با نام Lights Out افزوده است. این حالت که در حقیقت همان دارک مود است، از چشمان کاربران در شرایط نوری ضعیف محافظت می کند.

حالت Lights Out متفاوت از حالت تاریک فعلی است و رابط کاربری برنامه را روشن می کند تا به جای رنگ آبی تیره، سیاه شود. این کار در مصرف برق دستگاه هایی که دارای صفحه نمایش OLED هستند عملکرد بهتری خواهد داشت.

در صورتی که کاربر آلفا محسوب می شوید، حالت دارک مود Lights Out را در بخش تنظیمات پیدا می کنید. برای دسترسی به این قابلیت به بخش Setting and Privacy و سپس Display and Sound مراجعه کنید. در این بخش شاهد حضور بخش دارک مود و Dark Mode Appearance خواهید بود.

این حالت تاریکی برای نسخه 8.19.0-alpha.03 برنامه توییتر برای اندروید عرضه شده است. این قابلیت از سوی سرور فعال می شود، بنابراین نصب نسخه پایدار این اپلیکیشن، تضمینی برای دستیابی به این حالت نیست. برخی کاربران به این موضوع اشاره کرده اند که پس از حذف فایل کش، یه حالت Lights Out دسترسی پیدا کرده اند، بنابراین می توانید این راه حل را نیز امتحان کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا