شرکت والمارت قصد دارد تحویل مواد غذایی خریداری شده به مشتریان را به شیوه‌ای بزرگ و جالب در شهر هیوستون تگزاس آزمایش کند. والمارت به کمک ماشین های خودران استارتاپی به نام نورو (Nuro)، سفارشات را برای مشتریانی که در این برنامه ثبت نام کرده اند ارسال می کند. البته این خرده فروشی نحوه ثبت نام در این سرویس را اعلام نکرده است.

آزمایش این ربات به شرکت‌های نورو و والمارات کمک خواهد کرد که سرویس‌های خود را توسعه و بهبود بخشند و برای خریداران بهترین تجربه خرید را به ارمغان آورند. مشتریان می‌توانند با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل تحویل مواد غذایی خود را با استفاده از این ربات که”R۱” نام دارد، انتخاب کنند. البته در ابتدای مسیر و مقابل فروشگاه، کارکنان مورد نظر ربات‌ها را به سمت خانه مشتریان هدایت می‌کنند.

البته هنوز مدت زمان زیادی تا فراگیر شدن این سرویس در والمارت باقی مانده و مشتریان همچنان برای خرید باید به شکل حضوری به این خرده فروشی بروند. خودروهای نورو در حال حاضر کند بوده و چالش های زیادی (از جمله برف) در مسیر راه اندازی این سرویس قرار دارند. نبود قوانین مناسب برای خودروهای خودران نیز نحوه فعالیت این اتومبیل ها را در هاله ای از ابهام قرار داده است. البته باید اذعان کرد که کمبود مقررات سازگار با وسایل نقلیه خودران هم می‌تواند استفاده از آن‌ها را محدود کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *