فناوری

دل از تبلت جان‌سخت Latitude 7220EX رونمایی کرد

شرکت دل به تازگی از جدیدترین تبلت جان سخت خود موسوم به Latitude 7220EX Rugged Extreme رونمایی کرده که می توان در محیط های محترقه از آن استفاده کرد. این تبلت جنگی زره پوش دارای استاندارهای نظامی ATEX و IECEx و IP-65 بوده و در برابر ضربه تا 4 فوت، میزان دمای بین منفی 20 فارنهایت تا 145 درجه فارنهایت و گرد و غبار و نفوذ آب مقاوم است.

تبلت جدید Latitude 7220EX از صفحه نمایش 11.6 اینچی با روشنایی 1000 نیت بهره گرفته که قابلیت مشاهده مستقیم نور خورشید را بهبود بخشیده، و امکان پشتیبانی از دستکش برای استفاده از نمایشگر لمسی فراهم شده است. به لحاظ امنیت، دل این دستگاه را به سنسور اثر انگشت و دوربین مادون قرمز سازگار با Windows Hello مجهز کرده است.

از سوی دیگر این تبلت دارای پردازنده نسل هشتمی Core i5 اینتل، 8 گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت حافظه SSD و سیستم عامل ویندوز 10 پرو بوده و از باتری قابل تعویض 34 وات ساعت استفاده می کند.

همچنین این تبلت جان سخت از ارتباطات 4G LTE و شبکه FirstNet پشتیبانی می کند. از لحاظ درگاه های ارتباطی، این تبلت از پورت Micro Serial RS-232، پورت USB 3.1 Gen 2 Type-C به همراه دیسپلی پورت، پورت USB 3.1 Type-A with Power Delivery، و قفل امنیتی Kensington و همچنین جک ترکیبی هدفون/میکروفون برخوردار است. متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این تبلت اشاره ای نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا