دوربین نوکیا 7.2 به تازگی توسط DxOMark مورد ارزیابی قرار گرفته است. دوربین این گوشی توانسته به امتیاز یکسان با دوربین نوکیا 9 PureView دست پیدا کند. نوکیا ۷.۲ به دوربین اصلی سه گانه در یک المان دایره ای شکل مجهز شده که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. دو سنسور دیگر این دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی بوده که به ترتیب به عنوان فوق عریض و تشخیص عمق مورد استفاده قرار می گیرد. در جلوی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی درون ناچ قطره طور قرار گرفته است.

با توجه به نتایج به دست آمده، امتیاز این گوشی هوشمند برابر با 85 بوده که با امتیاز دوربین نوکیا 9 پیور ویو برابری می کند. نوکیا 9 PureView نخستین گوشی هوشمند در دنیا با سیستم دوربین پنج گانه به شمار می رود. این گوشی هوشمند در بخش عکس‌برداری و فیلم‌برداری به ترتیب به امتیازهای 90 و 75 دست پیدا کرده است.

بررسی ها نشان می دهد که این گوشی از عملکرد پایه بسیار خوبی برای عکس‌برداری برخودار است. نمایش خوب، دامنه گسترده پویا و رنگ های رضایت بخش، از جمله مزایای این دستگاه به شمار می آیند. البته قابلیت فوکوس خودکار چندان پایدار نبوده و میزان نویز بالاست. مصنوعات روح مانند هم علیرغم تمام بهبودها در تصاویر دیده می شوند.

از لحاظ فیلم برداری، قابلیت ضد لرزش، نمایش دقیق هدف و نویز کم، جزو مهم ترین ویژگی های دوربین نوکیا 7.2 به شمار می آیند. مجددا قابلیت فوکوس خودکار عملکرد ضعیفی از خود نشان داده و اغلب مصنوعات روح شکل ظاهر می شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *