ایسر به تازگی از یک مانیتور جدید قابل حمل جدید موسوم به Acer PM1 رونمایی کرد. این مانتیور قابل حمل جدید از یک پنل 15.6 اینچی IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره می برد.

همچنین این مانیتور دارای زمان پاسخ گویی 15 میلی ثانیه GtG، حداکثر روشنایی 250 نیت و نسبت کنتراست 800 به 1 است. از سوی دیگر، نرخ رفرش تصویر این مانتیور 60 هرتزی بوده و زاویه دید عریض در کنار پوشش برای جلوگیری از بازتاب نور از جمله ویژگی‌های PM1 است. حضور پنل IPS یعنی زاویه دید 178 درجه از هر طرفی که به این پنل نگاه کنیم. این پنل از رنگ‌های 6 بیتی پشتیبانی می‌کند و طبیعتا دقت رنگ کمتری را ارائه می‌دهد زیرا تنها به 262000 رنگ محدود شده است.

این مدل با یک کابل Type C که هم ورودی تصویر را فراهم می‌کند و هم انرژی مورد نیاز نمایشگر، استفاده می‌کند. زمانی که شما قصد داشته باشید از اسمارت فون خود استفاده کنید، یک درگاه micro USB نیز برای تامین برق اضافی وجود دارد. همچنین یک لولا در پشت بدنه مانیتور تعبیه شده تا بتوانید آن را در حالت ایستاده به راحت استفاده کنید. قیمت اعلام شده از سوی ایسر در حدود 179.99 دلار است اما اگر آن را از Micro Center تهیه کنید این قیمت به 129.99 دلار تغییر خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *