براساس گزارشات، شرکت شیائومی تصمیم دارد در تاریخ 23 فوریه 2020 از پرچمدار جدیدش با نام شیائومی Mi 10 رونمایی کند. در همین راستا، این شرکت پوستر رسمی از این گوشی را منتشر کرده که طراحی آن را تایید کرده است.

همانطور که در پوستر مشاهده می کنید، شیائومی می 10 به صفحه نمایش خمیده مجهز شده که یک حفره را میزبانی می کند. در اطراف نمایشگر حاشیه های بسیار کمی به چشم می خورد و در بخش بالایی آن، اسپیکر مکالمه حضور دارد. این دستگاه از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. در حال حاضر اندازه صفحه نمایش گوشی های سری شیائومی Mi 10 مشخص نشده است.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه به چشم می خورد که سنسور اصلی آن، سامسونگ ISOCELL Bright HMX با رزولوشن 108 مگاپیکسل خواهد بود. انتظار می رود نسخه پرو شیائومی Mi 10 دارای دوربین اصلی پنج‌گانه باشد.

بر اساس اطلاعات رسمی، پرچمداران آینده شیائومی دارای نمایشگر با رفرش ریت 90 هرتز، چیپست کوالکام اسنپدراگون 865، رم LPDDR5، حافظه UFS 3.0 و سیستم خنک کننده مایع خواهند بود. پوستر شیائومی Mi 10 اشاره ای به مشخصات این گوشی هوشمند نمی کند؛ با این حال شایعات علاوه بر مشخصات، قیمت آن را نیز فاش کرده اند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *