موبایل و تبلت

تاریخ معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اعلام شد

کوالکام روز گذشته، روز پرمشغله‌ای را سپری کرد – ابتدا آخرین نسل از خانواده چیپست‌های خود را برای پوشیدنی‌ها، متشکل از تراشه‌های اسنپدراگون W5 و W5 پلاس نسل 1 را رونمایی کرد. و اکنون، این شرکت همچنین تاریخ برگزاری Snapdragon Summit بعدی خود را فاش می کند.

این رویداد سالانه همیشه در هاوایی برگزار می شود و امسال نیز همین گونه خواهد بود. با این حال، به طور کلی در ماه دسامبر برگزار می شود، اما در سال 2022 اجلاس یک رویداد سه روزه خواهد بود که برای 15 تا 17 نوامبر برنامه ریزی شده است. در رویداد اسنپدراگون، کوالکام همیشه از جدیدترین و بهترین چیپست موبایل خود رونمایی می‌کند، بنابراین امسال شاهد اولین حضور رسمی اسنپدراگون 8 نسل 2 آینده خواهیم بود.

در حالی که کوالکام به طور خاص به دلیل انتقال رویداد اسنپدراگون به نوامبر 2022 اشاره نکرده است، اما احتمالاً ارتباطی با بازار گوشی های هوشمند چینی دارد که جهش زیادی در فروش برای سال نو چینی دارد. بنابراین، بسیاری از شرکت‌های چینی می‌خواهند بتوانند دستگاه‌های برتر جدید خود را قبل از جشنواره عرضه کنند – و اعلام زودهنگام تراشه‌ای که آنها را نیرو می‌دهد، قطعاً به زمان‌های فروش کمک می‌کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا