گجت و پوشیدنی

شیائومی از ساعت هوشمند Mi Kids Watch 4 و 4 پرو رونمایی کرد

شیائومی به تازگی از ساعت های هوشمند مخصوص کودکان با نمایشگر امولد بزرگ، اتصال 4G و ضدآب به نام Mi Kids Watch 4 و Mi Kids Watch 4 Pro رونمایی کرده است.

هر دو ساعت هوشمند Mi Kide Watch 4 دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی امولد مستطیلی شکل با رزولوشن 368 در 448 پیکسل بوده که با لایه گوریلا گلس 3 محافظت می شود. این ساعت ها همچنین به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ور 2500 مجهز شده است. از سوی دیگر برنامه های مختلفی از جمله برنامه های چت، یادگیری و غیره قابل نصب هستند.

دو دوربین با کیفیت و به صورت 5 مگاپیکسلی یکی در مقابل و دیگری در کنار ساعت Mi Kide Watch 4 تعبیه شده که یکی برای تماس های ویدیویی و دیگری برای عکاسی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این ساعت هوشمند از اتصال 4G و وای فای برخوردار بوده، البته تماس های VoLTE فقط از طریق صدا نیز پشتیبانی می شوند. این ساعت دارای eSIM است و از کلیه شرکتهای اصلی چینی پشتیبانی می کند.

در این ساعت خبری از GPS نبوده، اما از هوش مصنوعی برای محاسبه موقعیت خود حتی در داخل خانه استفاده می کند. این ساعت دارای NFC است بنابراین می تواند برای پرداخت هزینه حمل و نقل عمومی چین استفاده کرد. باتری 920 میلی آمپر ساعتی نیز در حالت استندبای تا 8 روز دوام دارد.

نسخه پرو از موقعیت یابی پیشرفته دو باند (GPS (L1 + L5 برای ردیابی دقیق تر و مطمئن تر برخوردار است. همچنین، برای عکاسی با کیفیت بهتر، دوربین “رو به جلو” را به 8 مگاپیکسلی ارتقا داده شده است. از دیگر مشخصات این ساعت ها می توان به حافظه رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی و مقاوم در زیر آب تا 20 متر اشاره کرد.

ایجاد لیست تماس توسط والدین، ایجاد لیست ارسال و دریافت پیامک توسط والدین و قطع تماس در کلاس درس، بخشی از قابلیت‌های ساعت جدید است. هر دو ساعت هوشمند قرار است در رنگ های صورتی و آبی با قیمت 125 برای مدل معمولی و 185 برای نسخه پرو در اختیار مشتریان قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا