دوربین های دیجیتال

گوپرو امکان تبدیل دوربین Hero 8 به وبکم را برای کاربران میسر کرد

شما ممکن است در طول همه گیری ویروس کرونا از دوربین های اکشن گوپرو در فضای باز استفاده زیادی نداشته باشید، بنابراین شرکت گوپرو این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید دوربین پرچمدار Hero 8 را برای استفاده در داخل خانه به عنوان یک وب کم روی macOS مورد استفاده قرار دهید. GoPro می گوید پشتیبانی از ویندوز در حال توسعه است.

با استفاده از نسخه بتای نرم افزار، شما می توانید با استفاده از کابل USB دوربین Hero 8 را به دستگاه مک خود متصل کرده و آن را به عنوان وبکم برای بکارگیری روی نرم افزارهایی همچون مایکروسافت تیمز، زوم و سایر سرویس های ویدیو کنفرانس آنلاین استفاده کنید. به یاد داشته باشید ، Hero 8 به دلیل تصویربرداری با کیفیت بالا در مقایسه با دوربین های DSLR شناخته شده نیست، اگرچه مطمئنا جایگزین بهتری برای کیفیت تصویر ضعیف اکثر وبکم های لپ تاپ است.

بسیاری از افراد، بدلیل فاصله گذاری اجتماعی و کار در خانه در طول همه گیری، برای برقراری ارتباط به ابزارهای ویدیو کنفرانس و وبکم ها اعتماد کرده اند. در نتیجه، تقاضا برای استفاده بیشتر شده و باعث کمبود گسترده آن شده است. برای پرداختن به این مسئله، بسیاری از سازندگان دوربین از جمله Fujifilm و Canon نرم افزاری را منتشر کرده اند تا صاحبان محصولات خود بتوانند دوربین های خود را به وبکم تبدیل کنند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا