بدنبال معرفی شارژ سریع جدید 125 واتی اوپو، برند ریلمی نیز برای اینکه از این فناوری عقب نماند، امروز از فناوری شارژ سریع 125 واتی UltraDART رونمایی کرده است. این فناوری ازلحاظ تئوری می‌تواند درصد شارژ باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را در مدت‌زمان سه دقیقه از صفر به 33 درصد برساند.

این فناوری جدید با تمامی استانداردهای بزرگ پیشین سازگاری دارد. ریلمی همچنین از برنامه‌ی خود برای عرضه‌ دو شارژر فوق باریک جدید سری SuperDart با توان 50 و 65 وات خبر می‌دهد. ریلمی گفته است که با استفاده از چندین لایه محافظتی، دمای گوشی را زیر 40 درجه سانتیگراد نگه خواهد داشت.

نوع عمکلرد آن نیز دقیقا مشابه با شارژر 125 وات اوپو است که با 3 مدار موازی با ولتاژ 10 ولت، 12.5 آمپر دو سلول 2000 میلی آمپرساعتی را شارژ می‌کنند. البته این شرکت هنوز اعلام نکرده است که شارژر سریع خود همراه با چه گوشی و در چه زمانی راهی بازار خواهد کرد.

فناوری SuperDart به لطف سلول‌های 6C دوتایی، تبدیل انرژی الکتریکی را با بهره‌وری 98 درصدی انجام می‌دهد. در این فرایند، انرژی الکتریکی با ولتاژ 20V و جریان 6.25A از طریق سه مدار موازی به حالت 10V/12.5A تبدیل می‌شود و به طور همزمان دو سلول 2000 میلی‌ آمپر ساعتی را شارژ می‌کند. همچنین شرکت ریلمی از شارژرهای فوق نازک SuperDart با توان‌های 50 و 60 وات رونمایی کرده و قصد دارد تا این محصول را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *