انجام بازی‌های کامپیوتری پرهیجان و پرتحرک باعث عرق کردن سریع دستان کاربران می‌شود و یک شرکت تجاری برای حل این مشکل ماوس همراه با فن عرضه کرده است. در همین راستا، شرکت Zephyr موفق به ساخت ماوس جدیدی شده که که در درون آن فنی کوچک برای جلوگیری از عرق کردن دست‌های کاربران نصب شده است.

این ماوس با انتشار مداوم هوای خنک باعث می‌شود دست افراد در حین لمس مکرر سطح بیرونی موس عرق نکند و این عرق حرکت سریع دست بر روی موس برای اجرای فرامین مختلف را مختل نکند. برای کنترل سرعت فن این ماوس دکمه‌ای در زیر آن نصب شده که تنظیم سرعت فن را در سه حالت کند، متوسط و معمولی ممکن می‌کند. لذا کاربران بر مبنای میزان گرما و عرق کردن دست سرعت فعالیت فن را کم و زیاد می‌کنند. حسگر این ماوس های جدید دقت آن را به 16000dpi افزایش داده است.

The Zephyr gaming mouse has a built-in fan to keep palms from getting hot and sweaty

عمر هر یک از این مhوس ها به 50 میلیون کلیک می‌رسد و وزن آنها نیز از 68 گرم فراتر نمی‌رود. لذا این موس ها علیرغم نصب فن در آنها از موس های معمولی بازی که به طور متوسط 120 گرم وزن دارند، سبک تر هستند. ماوس جدید Zephyr دارای چراغ های LED با نورپردازی RGB است که می تواند هفت جلوه نورپردازی مختلف را به نمایش بگذارد. قیمت این ماوس ها نیز 89 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *