گجت و پوشیدنی

رونمایی سامسونگ از ایرفون بیسیم گلکسی بادز لایو

سامسونگ دقایقی پیش در جریان رونمایی از محصولات جدیدش که مهم‌ترین آن گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا است، نسل جدید ایرباد کاملا بی‌سیم خود را با نام گلکسی بادز لایو رونمایی کرد.

ایربادز جدید سامسونگ که یک محصول کاملا بی‌سیم است از فناوری حذف نویز محیطی فعال بهره می‌برد. سامسونگ اعلام کرده که گلکسی بادز لایو از ششم آگوست یعنی فردا در رنگ‌های مشکی، برنزی و همچنین سفید راهی بازرا خواهد شد. سامسونگ اعلام کرده که گلکسی بادز لایو را طوری طراحی کرده که صداها با فرکانس بسیار پایین نظیر صدای کابین هواپیما یا صدای قطار را حذف کنند و می‌توان صداهای دیگر را به‌راحتی شنید.

درون گوشی ها درایورهای 12 میلیمتری قرار گرفته و در قسمت بیرونی آنها سه میکروفن تعبیه شده که دو تای آنها با استفاده از فناوری Voice Pickup Unit موقعیت دهان و صحبت های او را تشخیص داده و حذف نویز حین مکالمه و حذف نوز فعال حین گوش دادن به موزیک را امکان پذیر می کند.

با توجه به فناوری متفاوت استفاده شده در گلکسی بادز لایو، خبری از حالت Ambient نیست که همه‌ صدای محیط را حذف می‌کند، نیست و سامسونگ به عمد این ایربادز را به این شکل طراحی کرده است. برای مثال در صورتی که شخصی در نزدیکی شما در حال صحبت بوده یا در سالن انتظار فرودگاه نشسته باشید، می‌توانید صدای پخش شده در سالن یا صدای فرد مورد نظر را به‌راحتی بشنوید.

سامسونگ عمر باتری گلکسی بادز لایو را در حالتی که حذف نویز محیطی فعال باشد، 6 ساعت اعلام کرده است که با وجود قاب شارژ شده به ۲۱ ساعت می‌رسد؛ در صورتی که ویژگی مورد نظر فعال باشد، عمر باتری ایربادز به 8 ساعت می‌رسد که با وجود قاب شارژ شده به بیش از ۲۹ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به ویژگی‌های گلکسی بادز لایو، نمی‌توان این محصول را گزینه‌ای ایدئال برای افرادی خواند که درصدد خرید یک ایربادز برای ورزش هستند، چراکه محصول جدید سامسونگ از استاندارد IPX2 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و تعریق برخوردار است. وجود این استاندارد به‌این معنی است که گلکسی بادز لایو نمی‌تواند در برابر موج تعریق بالا مقاومت زیادی داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا