گوگل اسیستنت شاید محبوب ترین دستیار هوشمند مجازی در بین سایر رقبا نباشد، ولی گوگل به دنبال گسترش ویزگی های جدید روی این دستیار صوتی و محبوب کردن آن در بین کاربرانش است. در حال حاضر این شرکت یک ویژگی جدید به گوگل اسیستنت اضافه کرده است.

در یک پست وبلاگ، گوگل اعلام کرد که کاربران می توانند پیام های صوتی را با استفاده از Google Assistant به مخاطبین ارسال کنند. در سناریوهایی که فرد خیلی خسته بوده برای تایپ کردن تلفنی، یا وقتی نمی توان از دستان به هر دلیلی برای نگه داشتن تلفن استفاده کرد، بسیار مفید خواهد بود. با دستیار گوگل، مالک می تواند از صدای آنها برای دیکته کردن پیام استفاده کند.

براساس گفته های گوگل، پیام رسان صوتی نوعی تالار گفتگوی مدرن است و ساده ترین راه ارسال سریع یادداشت به دوستان و خانواده است. این شرکت همچنین اظهار داشت که این ویژگی در گوشی های هوشمند آندروید در دسترس خواهد بود و برای ضبط پیام صوتی دیگر نیازی به نگه داشتن نماد کوچک Mic نیست.

این ویژگی در کشورهای انگلیسی زبان در سراسر جهان و همچنین به زبان پرتغالی در برزیل در دسترس خواهد بود. برای بهره مندی از این قابلیت کافیست که عبارت Hey Google, send an audio message را بیان کنید. سپس دستیار گوگل از شما سوال می کند که برای چه مخاطبی قصد ارسال داشته و چه پیامی می خواهید ضبط کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *