در رویداد امروز اپل، این شرکت از HomePod کوچکتری رونمایی کرد که HomePod mini نام دارد. این دستگاه نسخه کوچکتری از HomePod است که مخاطبان بیشتری را هدف قرار می دهد. این شرکت اظهار ;vn که این دستگاه به لطف داخلی هایی که 180 بار در ثانیه دستکاری می شوند و از تراشه S5 بهره می گیرند، از صدای برتر و صدای فراگیر 360 درجه برخوردار است.

دستیار هوشمند سیری در HomePod Mini می تواند صدای هر یک از اعضای خانواده شما را تشخیص دهد و به برنامه های موجود در آیفون شما دسترسی پیدا کند، تا این نوع موارد را بخواند و ارسال کند. همچنین می تواند به روزرسانی های شخصی به شما بدهد. همانطور که انتظار می رفت، می توان از بلندگو برای ایجاد یک جفت استریو نیز استفاده کرد. با این حال، یک ویژگی جالب جدیدی که اواخر امسال به دستگاه وارد می شود، قابلیت انتقال دستی است که به طور خودکار صدا و اتصال را به نزدیک ترین آیفون منتقل می کند. این مورد توسط تراشه فوق پهنای باند U1 جدید در بلندگو فعال می شود.

HomePod mini مجهز به آرایه ای با سه میکروفون است که به واژه بیدار گوش می دهد. به لطف ادغام بهتر با سایر دستگاه های اپل، سیری اکنون می تواند برای برقراری تماس، ارسال پیام، کنترل Apple TV و موارد دیگر به برنامه های iPhone دسترسی داشته باشد. بلندگو همچنین می تواند بین صداها، درخواست های متناسب با استفاده از کاربران، مانند ارائه خلاصه شخصی از به روزرسانی ها برای هر یک از کاربران در خانه، بین صدا تفاوت قائل شود. HomePod Mini در تاریخ 6 نوامبر با قیمت 99 دلار در رنگ های سفید و خاکستری از 16 نوامبر شروع به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *