نرم افزار و اینترنت

هواوی از سرویس نقشه Petal Maps معرفی کرد

هواوی روز گذشته از سرویس نقشه اختصاصی خود با نام Petal Maps رونمایی کرد. این بخشی از اکوسیستم گسترده Petal است که همچنین شامل جستجوی Petal به عنوان گزینه هواوی برای مجموعه موبایلی گوگل است. علاوه بر این، Huawei Docs هم آفیس اختصاصی هواوی برای کاربران گوشی‌های هواوی و اندروید است. این اپلیکیشن قادر به نمایش و ادیت فایل‌های ورد، اکسل، پاور پوینت و البته PDF است. هواوی می‌گوید اپلیکیشن Huawei Docs از بیش از 50 فرمت شامل DOC ،PPT و PDF پشتیبانی می‌کند.

سرویس نقشه Petal Maps هواوی که به زودی نسخه بتای آن  بر روی فروشگاه App Gallery قرار می‌گیرد، از ناوبری در بیش از 140 کشور دنیا و زبان‌های مختلف چون انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی و چینی پشتیبانی می‌کند. پتل مپ هواوی دارای حالت‌های دو بعدی و سه بعدی، حالت پیاده روی و همچنین مسافرت از طریق حمل و نقل عمومی است. البته قابلیت استفاده از حمل و نقل عمومی در ابتدا تنها برای برخی شهرها ارائه می‌شود.

کنترل هایی در Petal Maps وجود دارد که به شما امکان بزرگنمایی و کوچک نمایی را می دهد و همچنین از طریق حرکات هوا بین نمای ناوبری و نمای کلی نقشه جابجا می شوید. می توانید مکان، مشاغل و سایر نقاط مورد علاقه را مستقیماً از طریق برنامه جستجو کرده و موارد دلخواه خود را ذخیره کنید. هواوی ادعا می کند که تمام داده های جستجو و پیمایش رمزگذاری شده از end-to-end هستند. هواوی همچنین اعلام کرد حالا سرویس جستجوی Petal Search در کنار ورودی نوشتاری و صوتی، از جستجو بصری نیز پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب سرویس پتل سرچ هواوی همانند Google Lens قادر به اسکن کردن و جستجو به واسطه دوربین است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا