شیائومی تنها سازنده تلفن هوشمند است که هفتگی بیلد نرم افزار برای دستگاه های خود منتشر می کند. در جدید اطلاعیه این هفته در Mi Community China، این شرکت بروزرسانی اندروید 11 را برای تعدادی از تلفن های شیائومی و ردمی سال 2019 تأیید کرد.

شیائومی اواخر آوریل از MIUI 12 رونمایی کرد. از آن زمان به بعد، سومین سازنده بزرگ تلفن های هوشمند جهان دستگاه های خود را به جدیدترین نسخه از نرم افزار تلفن همراه خود به روز می کند. از هم اکنون، گوشی های ارزان قیمت پرچمدار شرکت، میان رده، انتخاب شده به روزرسانی شده اند. فقط برخی از گوشی های بودجه ای و قدیمی هنوز به روزرسانی نمی شوند.

از طرف دیگر ، دستگاه های پرمیوم 2020 که به MIUI 12 به روز شده اند نیز دریافت به روزرسانی اندروید 11 را آغاز کرده اند. از این رو، این شرکت اکنون دسته بعدی گوشی هایی را معرفی کرده که آخرین نسخه اندروید را دریافت می کنند. تلفن های هوشمندی به محض ادامه برنامه پس از توقف موقتی، ساخت MIUI 12 بتای مبتنی بر اندروید 11 را دریافت می کنند، شامل ردمی نوت 8 و 8 پرو، ردمی K20 پرو/می 9T پرو، ردمی K30S اولترا، می CC9 Meitu Edition و Mi 9 SE و Mi 9 و Mi 9 پرو می شود.

همانطور که گفته شد ، مطمئن نیستیم که اندروید 11 چه زمانی برای گوشی های فوق ارائه می شود. زیرا این شرکت از هفته آینده پیش از انتشار MIUI 12.5 برنامه بتا را برای مدت زمان مشخصی به حالت تعلیق در می آورد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *