گجت و پوشیدنی

معرفی ساعت های هوشمند Amazfit GTS 2e و Amazfit GTR 2e

هوآمی برای معرفی ساعت های هوشمند جدید خود، Amazfit GTS 2e و Amazfit GTR 2e، به نمایشگاه CES 2021 رفته است. این دو ساعت هوشمند اولین بار ماه گذشته در چین معرفی شدند و از امروز حداقل در ایالات متحده برای خرید در دسترس هستند.

Amazfit GTS 2e دارای صفحه نمایش 1.65 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 341ppi بوده، در حالی که Amazfit GTR 2e دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326ppi است. برخلاف هم نسل های گران قیمتش که دارای پوشش شیشه ای سه بعدی بوده، هر دو دارای شیشه های ضد خش 2.5D هستند که صفحه نمایش خود را می پوشانند. تعداد زیادی از واچ فیس ها که به انتخاب کاربران، وجود دارد و حتی این گزینه وجود دارد که از تصاویر خود به عنوان ساعت مچی استفاده کنید. هوامی همچنین می گوید که نمایشگرها می توانند 180 درجه بچرخند تا هم برای کاربران چپ دست و هم راست دست مناسب شوند.

این دو ساعت تا 90 حالت ورزشی را با قابلیت تشخیص خودکار برای شش حالت پشتیبانی می کنند. همچنین از اندازه گیری سطح اکسیژن خون، نظارت بر کیفیت خواب، تشخیص استرس و نظارت بر ضربان قلب در تمام طول روز پشتیبانی می شود. GPS، دستیار آفلاین و هشدارهای اعلان قابل تنظیم وجود دارد. همچنین کاربران می توانند برای جلوگیری از دسترسی کسی به ساعت، صفحه را با رمز قفل کنند. این دو ساعت هوشمند دارای درجه ضدآب 5 ATM هستند.

ماندگاری باتری Amazfit GTS 2e با یک بار شارژ حداکثر 14 روز طول خواهد کشید (در حالت تماشای اساسی 24 روز) در حالیکه که در Amazfit GTR 2e 24 ساعت (در حالت تماشا پایه 45 روز) دوام خواهد داشت. GTS 2e با رنگهای بنفش، سبز ماس و سیاه ارائه می شود در حالی که GTR 2e را می توان با رنگ های سیاه، ماتچا گرین و خاکستری خریداری کرد. قیمت هر دو ساعت 139.99 دلار یکسان است و از امروز می توانید آنها را در فروشگاه Amazfit ایالات متحده خریداری کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا