شرکت MSI در رویداد CES 2021، از سری جدید مانیتورهای Artymis و Modern MD رونمایی کرد. مدرن MD271 و MD241 مانیتورهای تجاری هستند که برای محافظت از چشم شما نور آبی را فیلتر می کنند. MPG Artymis یک مانیتور منحنی 1000R است که برای بازی ساخته شده است. MSI در حال حاضر جزئیات قیمت یا در دسترس بودن را به اشتراک نگذاشته است.

MPG Artymis دارای انحنای 1000R است که باید به غرق شدن افراد در بازی کمک کند. MSI اشاره می کند که انحنای 1000R با انحنای چشم انسان مطابقت دارد. این مانیتور همچنین از هوش مصنوعی برای افزایش تجربه نمایش، استفاده می کند. از جنبه های تجاری، MD271 و MD241 MSI از فناوری ضد لرزش استفاده می کنند و برای محافظت از چشم افراد، نور آبی را فیلتر می کنند. آنها همچنین دارای گواهینامه TÜV برای محافظت از چشم هستند. هر دو نمایشگر به صورت ارگونومیک طراحی شده اند، بنابراین می توانند وضعیت بدن شما را در طول یک روز کاری طولانی متناسب کنند، بدون اینکه استرس زیادی ایجاد کنند. شما می توانید تجربه مشاهده هر دو نمایشگر را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

مانیتورهای سری مدرن MD برای اتصال مدرن از USB-C نیز بهره می برند. آنها با VESA سازگار بوده و دارای طراحی tool-free هستند، که این امر باعث می شود تا آنها بتوانند در دفتر کار را راحت تر کنند، مونتاژ و از هم جدا کنند. MSI در حال حاضر تمام جزئیات مانیتورها را به اشتراک نگذاشته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *