شرکت دوجی، امروز گوشی هوشمند جان سخت جدیدی را با نام Doogee S88 Plus به بازار عرضه کرده است. S88 Plus در سه گزینه رنگ سبز، نارنجی ، مشکی با قیمت 199 دلار ارائه می شود. دوجی اس 88 پلاس از یک پردازنده هشت هسته ای ARM Cortex-A73/A53 با گرافیک Arm Mali-G72 GPU یعنی مدیاتک هلیو پی 70 قدرت می گیرد. گوشی هوشمند جدید دارای یک نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل است که تراکم پیکسل 410ppi ارائه کرده و با لایه گوریلا گلس محافظت می شود. S88 پلاس نور LED چند رنگی داشته که رنگ های مختلفی را برای تماس ها، پیام ها، موسیقی و سایر اعلان ها نشان می دهد.

علاوه بر این، دارای یک سیستم ناوبری ژست جدید است که باعث بهره وری بیشتر گوشی می شود، بطوریکه کاربر می تواند با استفاده از ژست ها به اپلیکیشن ها، منو و دستیار گوگل دسترسی پیدا کند. از سوی دیگر اس 88 پلاس دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این تلفن هوشمند دارای درجه IP68 / IP69K است و می تواند تا 1.5 متر در برابر ضربه مقاومت کرده و تا عمق 2 متر در زیر آب باقی بماند.

S88 پلاس با تکنیک قالب گیری تزریقی دو رنگ برای تقویت دستگاه با استفاده از مواد لاستیکی سخت و نرم طراحی شده است. علاوه بر این، دستگاه از نرم افزاری مطابق جهت دسترسی آسان به ابزارهای حرفه ای از جمله قطب نما، کنتور صدا، اندازه گیری ارتفاع، ذره بین و سایر برنامه های ضروری برخوردار است. دوربین به یک قسمت اساسی در هر گوشی هوشمند تبدیل شده است. S88 پلاس از یک دوربین 48 مگاپیکسلی سامسونگ AI Triple، یک لنز ماکرو 8 مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

تراشه حسگر S5KGM1 سامسونگ عکاسی با کیفیت را فراهم می کند. این تصاویر حتی در یک محیط کم نور نیز با وضوح بالا و فیلم 4K به ارمغان می آورد. علاوه بر این، لنز اولتراواید عکس های با کیفیت بهتر را ضبط می کند. در قسمت جلویی، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با زاویه دید 80 درجه برای ضبط تمام جزئیات و حتی کمک به شناسایی صحنه ها وجود دارد.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری بزرگ 10000 میلی آمپر ساعتی تامین شده که برای استفاده روزمره بین 10 تا 15 روز مناسب است. ویژگی شارژ معکوس آن به کاربر اجازه می دهد دستگاه های دیگر را شارژ کند. در دسترس بودن تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت جانبی و NFC باعث امنیت دستگاه می شود. کاربران می توانند به راحتی با استفاده از اثر انگشت یا تشخیص چهره از داده های خود محافظت کنند. وجود NFC کاربران را قادر می سازد تا هنگام پرداخت با خیال راحت از Google Pay و سایر برنامه های مرتبط استفاده کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *