ایسوس به تازگی لپ تاپ جدید گیمینگ Sky Selection 2 را در چین معرفی کرده است. این لپ تاپ در حال حاضر با قیمت پایه 1435 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است. این لپ تاپ به نسل جدید پردازنده AMD Ryzen R7-5800H مجهز است که توسط کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3070 تکمیل می شود. Ryzen 7 از 16 رشته و هشت هسته استفاده می کند که براساس معماری Zen 3 با استفاده از فناوری فرآیند 7 نانومتر ساخته شده است. حداکثر فرکانس شتاب پردازنده 4.3 گیگاهرتز است در حالی که TDP 45 وات است. گرافیک از موتور اورکلاکینگ انحصاری TX BOOST پشتیبانی می کند و می تواند به صورت خودکار در حالت پیشرفته اورکلاک شود.

این لپ تاپ از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD IPS با نرخ تازه سازی 240 هرتز و دامنه رنگی 100 درصد sRGB بهره می برد. این صفحه نمایش با یک حاشیه باریک سه طرفه، فناوری Adaptive-Sync، کم نور شدن DC، و پشتیبانی از بازی با نرخ فریم بالا همراه بوده که می تواند فریزشدن و پارگی صفحه را کاهش دهد.

علاوه بر این ، لپ تاپ مخصوص بازی ASUS Sky Selection 2 به حافظه رم 16 گیگابایت DDR4 3200 مگاهرتز مجهز است و از حداکثر 64 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کند. علاوه بر ای ، به یک SSD PCIe 512 گیگابایتی با ذرات TLC، با سرعت نوشتن پیوسته اسمی 3000 مگابایت در ثانیه و سرعت خواندن 3500 مگابایت در ثانیه مجهز شده است. علاوه بر این، یک رابط m.2 نیز به کاربران اختصاص داده شده تا بتوانند فضای ذخیره سازی را توسط خودشان گسترش دهند.

از نظر اتلاف گرما، Sky Selection 2 از چهار لوله گرمایی مسطح در داخل بدنه برای افزایش سطح تماس استفاده می کند. در عین حال، از باله های بسیار نازک 0.1 میلی متری و فن های دو برابر بدون گرد و غبار استفاده می کند. تیغه های فن به 83 قطعه از مواد پلیمر کریستال مایع LCP ارتقا یافته و سه مدل عملی Silent ، Performance و Enhanced را ارائه می دهد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به خروجی نمایشگر HDMI 2.0، پورت USB 3.2 Type C و باتری 90 وات ساعت و قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *