شرکت BOE چند روز پیش موفق شد با پشت سر گذاشتن سامسونگ به بزرگ‌ترین تولیدکننده نمایشگرهای دنیا تبدیل شود. یکی از عوامل موثر در اتفاق، نوآوری بالای این شرکت در حوزه تولید نمایشگرهاست. در همین راستا BOE از اولین صفحه نمایش منعطفی رونمایی کرده‌اند که می‌تواند 360 درجه تا شود.

این نمایشگر که هم اکنون به صورت انبوه تولید می شود، از یک پنل انعطاف پذیر در خارج و داخل استفاده می کند. نمایشگر 360 درجه‌ای BOE از یک لایه چندگانه‌ی بدون بار ساخته شده که فشار ناشی از تا شدن به سمت داخل و خارج را کاهش می‌دهد. این صفحه نمایش همچنین اثر چین‌خوردگی کمی را از خود به جا می‌گذارد. این نمایشگر بدون هیچ زحمتی می تواند تا 200000 بار تا شود.

در حال حاضر، طبق گزارشات، BOE به تولید انبوه نمایشگرهای تاشو R5 200،000 با قابلیت تا شدن به سمت بیرون و نمایشگری به نام R3 200000 با قابلیت تا شدن به سمت داخل و بزودی به دست سازندگان گوشی های هوشمند درجه یک خواهد رسید. علاوه بر نمایشگرهای انعطاف پذیر تاشو به سمت بیرون و انعطاف پذیر تاشو  به سمت داخل که به صورت انبوه تولید شده اند، BOE پیش‌تر از یک نمایشگر رول‌شونده کرکره‌ای رونمایی کرده بود و حالا با نمایشگر 360 درجه‌ای ویترین محصولات خود را کامل‌تر می‌کند.

صفحه نمایش جدید 360 درجه‌ای BOE دستاورد مهمی است، چون نمایشگرها پیش از این فقط امکان تاشوندگی در یک جهت را داشتند و فناوری BOE این محدودیت را از بین می‌برد. انتظار داریم که این صفحه نمایش در آینده نه چندان دور وارد محصولات مصرفی شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *