گزارش جدید نشان می دهد که کوالکام در حال ساخت یک کنسول بازی است که از اندروید استفاده می کند و طراحی مشابه نینتندو سوییچ دارد. طبق گفته اندروید پلیس، آنها نگاهی به تصاویر نمونه اولیه دستگاه داشتند که انتظار می رود در سال 2022 به بازار عرضه شود. عکس ها دستگاهی را نشان می دهد که از سوئیچ نینتندو الهام گرفته شده است.

گفته می شود دستگاه کوالکام در هر طرف دارای کنترلرهای قابل جدا شدن است. گفته می شود که این کنترلرها با نام بزرگی در صنعت کنترلرها طراحی و تولید شده اند، اما هیچ اشاره ای به اینکه چه شرکتی هستند، نیست. این کنسول به عنوان یک گوشی هوشمند فشرده مشهور است – ضخامت یا بهتر بگوییم، ضخامت در اینجا هدف نیست. گفته شده است که ضخامت اضافی به پردازنده این امکان را می دهد تا عملکرد بهتر و کارآمدتری نسبت به گوشی های هوشمند داشته باشد که داشتن باریک ترین دستگاه ممکن رقابت بین مارک ها است. این فضای اضافی همچنین امکان یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپری را فراهم می کند که به طور قابل توجهی بزرگتر از ظرفیت باتری 4310 میلی آمپری خود Nintendo Switch است. کوالکام همچنین پشتیبانی از شارژ سریع را اضافه می کند، بنابراین می توانید در کمترین زمان ممکن دستگاه را به حالت کامل شارژ برگردانید و دوباره به بازی برگردید.

طراحی مشابه نینتندو سوییچ تنها ویژگی وام های کنسول بازی کوالکام نیست. همچنین از نمایشگر پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد به یک نمایشگر خارجی مانند مانیتور یا تلویزیون متصل شود. متأسفانه، ما نمی دانیم که از پورت شارژ USB-C برای خروجی نمایشگر استفاده می کند یا اینکه پورت جداگانه ای برای آن عملکرد دارد. کوالکام دستگاه را با اندروید 12 و همراه با اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل ارائه می دهد. همچنین گزارش شده که این دستگاه علاوه بر پلتفرم محتوای اختصاصی کوالکام، از برنامه Epic Games Store که هنوز در دسترس قرار ندارد، نیز برخوردار خواهد بود. اگرچه هیچ تأییدی برای مشارکت با هیچ یک از پلتفرم های استریم بازی وجود ندارد.

پیش بینی می شود کنسول بازی کوالکام از پردازنده نسل بعدی اسنپدراگون شرکت برخوردار باشد و به لطف مودم Snapdragon X55 از 5G برخوردار خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای GPS، بلوتوث، شتاب سنج ها و هپتیک های دو زون است. این منبع گزارش داده که کوالکام برچسب 300 دلاری را هدف قرار داده است، اما مشخص نیست که این دستگاه، یک مدل 5G یا حتی ممکن است فقط یک نسخه فقط Wi-Fi باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *