نرم افزار و اینترنت

یوتیوب موزیک و اسپاتیفای برای پخش آفلاین در گوگل Wear بروزرسانی شدند

در جریان رویداد I/O گوگل، یکی از بزرگترین خبرها مربوط به تغییراتی است که در Wear OS ایجاد می شود، یعنی اپلیکیشن هایی که به پلتفرم وارد می شوند. اسپاتیفای و گوگل در تلاشند تا به لطف اپلیکیشن های جدید خود تجربه های موسیقی با کیفیتی را به Wear بیاورند. اسپاتیفای در حال حاضر اپلیکیشنی در Wear OS دارد، اما این شرکت اعلام کرده که در حال بازطراحی تجربه آن در نسخه Wear است که شامل عملکرد بهتر، مدیریت دقیق همگام سازی لیست پخش و حتی دانلود آفلاین است.

این شرکت اظهار داشت که در تلاش است تا کاربران بتوانند موسیقی و پادکست ها را در اپلیکیشن Wear دانلود کنند، که به شما کمک می کند گوشی های هوشمند خود را در خانه ترک کنید. بسیار خوب است که ببینید Spotify برای بهبود برنامه خود وقت و تلاش می کند، به خصوص پس از اینکه این شرکت قبلاً اظهار داشت که قادر به ایجاد عملکرد آفلاین نیست. این شرکت سرانجام این ویژگی را به “تحت بررسی” منتقل کرد، اما اکنون می دانیم که Spotify متعهد به دانلود های موسیقی در Wear است.

یوتیوب موزیک افزودنی جدید به پلتفرم ساعت هوشمند گوگل است. این اپلیکیشن جایگزین موسیقی گوگل پلی موزیک در بهترین گوشی های اندرویدی شد، اما کاربران Wear OS مدتی است که از اپلیکیشن موسیقی شخص اول گوگل برخوردار نیستند و مجبور به اتکا به اپلیکیشن هایی مانند Spotify یا Pandora هستند. سرانجام با به روزرسانی جدید Wear در حال تغییر است.

گوگل اظهار داشت که برنامه جدید یوتیوب موزیک برای Wear از پخش آفلاین و دانلودهای “هوشمند” پشتیبانی می کند و در اواخر سال جاری ارائه می شود. این شرکت توضیحاتی در مورد دانلود های “هوشمند” ارائه نداده، اما می تواند شبیه هدف Spotify باشد که به اپلیکیشن خود اجازه می دهد فقط هنگام شارژ شدن ساعت و اتصال به WiFi محتوای جدید را دانلود کند. انتظار می رود که به روزرسانی های جدید در اواخر سال جاری میلادی ارائه شود.

منبع
androidcentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا