شرکت الایت‌گروپ کامپیوتر سیستمز به تازگی از یک مینی کامپیوتر جدید مدل LIVA Q3 Plus رونمایی کرد. LIVA Q3 Plus به پردازنده AMD Ryzen تعبیه شده V1605B مجهز شده، که عملکرد موفقیت آمیز تراشه AMD Zen و پردازنده های گرافیکی Vega GPU را در یک راه حل سیستم روی چیپ یکپارچه فراهم می کند که عملکرد بسیار بالا، مصرف کم انرژی و محیط کاربر با ثبات تر را ارائه می دهد.

با اندازه جیبی، LIVA Q3 Plus می تواند در هر فضای محدودی جای بگیرد. LIVA Q3 Plus از طریق پورت های HDMI و مینی دیسپلی پورت خود از نمایشگر های دوگانه مستقل پشتیبانی می کند و به شما امکان انعطاف پذیری برای گسترش فضای کاری دسکتاپ و توانایی های چند وظیفه ای را برای بالا بردن بهره وری فراهم می کند.

LIVA Q3 Plus مجهز به چندین پورت برای تأمین نیازهای شما از جمله دو پورت پر سرعت USB 3.2 Gen 1×1، یک پورت USB 2.0 در پنل جلو ، یک HDMI 2.0، یک mDP 1.4 ، یک گیگابیت LAN در قاب عقب است. همچنین یک اسلات توسعه یافته Micro SD (حداکثر 1 ترابایت) برای ارتقا فضای ذخیره سازی شما و یک قفل کنزینگتون برای ایمن سازی دستگاه هنگام قرار گرفتن در محیط عمومی مانند مرکز خرید و ایستگاه اتوبوس موجود است. از سایر مشخصات این مینی پی‌سی می توان به 4/8 گیگابایت حافظه رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و سیستم عامل ویندوز 10 اشاره کرد. هنوز قیمت و زمان عرضه این دستگاه اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *