موبایل و تبلت

انتشار رندرهایی از گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

پس از آنکه تمام زوایای Galaxy Z Flip3 را از طریق رندرهای رسمی مشاهده کردیم، اکنون وقت آن است که به نمای بیرونی Galaxy Z Fold3 نگاهی بیندازیم. رندرهایی که گزارش شده توسط یک منبع داخلی ارائه شده، تقریباً از همه جهات گوشی تاشوی آینده سامسونگ را نشان می دهد – فقط فریم های بالا و پایین آن وجود ندارد.

گلکسی زد فلیپ 3 در سه رنگ سیاه، سبز و گرادینان سفید و صورتی ارائه شده است. به نظر می رسد که هر سه سطح پنل پشتی مات دارند. تصاویر یک دوربین خارجی سوراخ دار را نشان می دهد که شایعه شده دارای یک سنسور 10 مگاپیکسلی است، در حالی که در نمایشگر داخلی که در حال باز شدن است باید یک دوربین 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر را ببینیم.

Galaxy Z Fold3 دارای اسکنر اثر انگشت خازنی و دکمه تنظیم صدا در سمت راست است. در عقب یک دوربین سه گانه وجود دارد که به نظر می رسد یک تنظیم معمولی است – بدون پریسکوپ، بدون سنسور IR. گزارش های قبلی ایده کلی کاملی از مشخصات Galaxy Z Fold3 را آشکار کرده است. این گوشی دارای یک نمایشگر تاشو داخلی 7.55 اینچی، یک نمایشگر خارجی 6.23 اینچی است – هر دو از نوع تازه سازی 120 هرتز هستند.

ما انتظار داریم که یک اسنپدراگون 888 (یا احتمالاً 888 پلاس) با 12 یا 16 گیگابایت رم داشته باشید. احتمال اندکی وجود دارد که سامسونگ از Exynos 2100 یا نسخه جدیدتر و قدرتمندتر از آن استفاده کند، اما گوشی های هوشمند قدیمی فولد تماماً از کوالکام استفاده کرده اند و می تواند به همین ترتیب باقی بماند. همچنین 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در آن وجود خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا