لاجیتک از ایربادز بی سیم (و سیمی) جدید با برخی ویژگی های منحصر به فرد که برای کاربران تجاری حرفه ای طراحی شده، رونمایی کرد. محصول کلیدی این شرکت Zone True Wireless Earbuds است که به گفته شرکت توسط سه پلتفرم اصلی ویدیوکنفرانس تایید شده است: زوم، گوگل میت و مایکروسافت تیمز. یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد پشتیبانی از بلوتوث نیست، بلکه از گیرنده USB بی سیم لاجیتک نیز پشتیبانی می کند، به طوری که آنها تقریباً با هر گوشی هوشمند یا رایانه ای کار می کنند – و به شما اجازه می دهند به راحتی بین دستگاه ها بچرخید.

لاجیتک ادعا می کند که هدفون های بی سیم با حذف نویز فعال (ANC) و میکروفون حذف نویز همراه هستند که امکان صدایی با کیفیت در تماس ها را فراهم می کند. بر خلاف هدست های بی سیم حجیم که برای مشاغل طراحی شده است (مانند مدل های Zone خود لاجیتک)، آنها طوری طراحی شده اند که وقتی در حال استفاده از زوم یا سایر ویدیوکنفرانس ها هستید، ظاهری شیک به شما ارائه دهند.

لاجیتک همچنین وعده “دو برابر شدن عمر باتری دستگاه های مصرف کننده پیشرو” را می دهد، هرچند این بیانیه ای بی معنی است و هیچ رقمی برای پشتیبانی از آن وجود ندارد. در کنار مدل Zone True Wireless، لاجیتک همچنین Zone Wired Earbuds را برای حرفه ای ها و تیم هایی که خواهان گزینه plug-and-play هستند، معرفی کرد. آنها می توانند از طریق اتصالات USB-C ،USB-A و 3.5 میلی متری به رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما متصل شوند. Earbuds Zone True Wireless در دو رنگ گرافیتی و رز عرضه می شود، اما با قیمت 299 دلار ارزان نخواهد بود. ایربادهای Zone Wired Earbuds در عین حال، 99 دلار قیمت دارند. هر دو در پاییز 2021 به صورت جهانی در دسترس قرار می گیرند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *