توییتر دو راه دیگر برای ورود کاربران به حساب های خود اضافه کرده است. از امروز می توانید از Google ID خود برای دسترسی به سرویس از طریق نسخه تحب وب و اپلیکیشن موبایل خود استفاده کنید. نسخه iOS، در حال حاضر حساب اپل با اپلیکیشن توییتر کار می کند، زیرا این شرکت قصد دارد به زودی از این سرویس برای ورود به وب پشتیبانی کند. همچنین می توانید از هر دو سرویس برای ایجاد حساب جدید توییتر استفاده کنید.

از بین این دو گزینه ، Sign in with Apple گزینه جذاب تری است. اپل آن را در WWDC 2019 به عنوان جایگزینی برای ورود به سیستم از طریق فیسبوک و گوگل معرفی کرد. این شرکت ادعا می کند ورود به سیستم با اپل از ردیابی جلوگیری می کند و به شما امکان می دهد ایمیل خود را با ایجاد آدرس های ثانویه مخفی کنید و سپس پیام های اپلیکیشن ها و خدمات را به صندوق ورودی معمولی خود ارسال کنید.

در هر صورت ، افزودن پشتیبانی از Google و Apple ID برای توییتر باید تجربه کاربران را کمی آسان کند. اما در اینجا به یکی از موارد معمول در مورد عرضه این ویژگی اشاره می کنیم که توییتر سرویس ورود به سیستم خود را ارائه می دهد که می توانید از آن برای دسترسی به برخی وب سایت ها استفاده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *