لنوو چند محصول جدید را در رویداد Tech World 2021 در اوایل این هفته معرفی کرد. این شامل یک سری مانیتورهای جدید ThinkVision است که برای حرفه ای ها و گیمرها طراحی شده است.

ThinkVision P27u-20 جدیدترین مانیتور غول فناوری چینی است که به سمت متخصصان هدف گرفته شده است. این دستگاه طیف گسترده ای از رنگ ها را ارائه می دهد که شامل 99.1 درصد DCI P3 و 99.5 درصد Adobe RGB با دقت رنگ کالیبره شده کارخانه است. به عبارت دیگر، برای تولیدکنندگان محتوا که در زمینه های مربوط به عکاسی، فیلم و گرافیک کار می کنند، طراحی شده است. این مانیتور دارای یک پنل 27 اینچی IPS با صفحه نمایش UHD بوده که با پشتیبانی از گواهینامه VESA HDR400 همراه است.

مانیتور جدید همچنین دارای پورت اتصال docking Energy Star 8.0 و Thunderbolt 4.0 است. علاوه بر این، مارک تجاری مانیتور را به عنوان یک مرکز هاب که به عنوان ورک پلیس شما در محل اتصال یک کابل با USB 3.2 متعدد از جمله ورودی و خروجی تاندربولت 4.0 که دارای صفحه نمایش و داده های حداکثر تا 40 گیگابیت بر ثانیه است و لپ تاپ شما را تا 100 وات قدرت می دهد، عمل می کند. به همراه با داک تک کابل جدید، مانیتور حرفه ای جدید نیز دارای بلندگوهای یکپارچه است.

به غیر از نمایشگر حرفه ای، لنوو همچنین دو مانیتور جدید را در خط جدید خود از سری G مانیتورهای بازی با نام تینک ویژن G27e-20 و G24e-20 عرضه کرد. این ها به گونه ای طراحی شده اند که گیمرها بتوانند یک تجربه همهجانبه از بازی رایانه ای را ارائه دهند که می تواند برای آموزش از راه دور و آموزش آنلاین نیز مورد استفاده قرار گیرد. در حالی که یک صفحه نمایش بازی است، هنوز هم عملکرد و کیفیت بالایی را برای متخصصان جوان ارائه می دهد که خواهان یک مانیتور توانا با قیمت رقابتی هستند.

هر دو مانیتور گیمینگ جدید از فناوری AMD FreeSync Premium برای تجربه بازی روان، با تاخیر کم و بدون پارگی بهره می برند. مانیتورها همچنین دارای پنل هایی با نرخ تازه سازی 100 هرتز (با پشتیبانی از اورکلاک 120 هرتز) هستند که برای بازی های رقابتی عالی هستند. همانطور که از نامش پیداست، G27e-20 دارای صفحه نمایش 27 اینچی بوده، در حالیکه G24e-20 پنل کوچکتر 23.8 اینچی دارد. هر دو 300 نیت روشنایی و 95 درصد محدوده رنگ sRGB را برای افزایش دقت رنگ ارائه می دهند و پنل های VA با وضوح FHD هستند.

مانیتور حرفه ای ThinkVision P27u-20 قرار است در دسامبر 2021 با برچسب قیمت 769 دلار عرضه شود. از سوی دیگر، دو مانیتور سری G از مانیتورهای بازی قرار است ماه آینده در ماه اکتبر عرضه شوند که مدل 27 اینچی 239 دلار و مدل 24 اینچی آن 209 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *