نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید گوگل مپس با قابلیت نمای فراگیر سه بعدی و موارد دیگر منتشر شد

به دنبال اعلام گوگل مبنی بر راه اندازی “نمای فراگیر” در گوگل مپس در ماه مه امسال، اکنون نسخه مقدماتی این ابزار ناوبری کاملاً جدید امروز در دسترس قرار گرفته است. بروزرسانی ها برای کاربران اندروید و iOS است.

در حال حاضر، نمای فراگیر سه‌بعدی گوگل، که برای کاربران سراسر جهان قابل دسترسی است، مناظر هوایی و خیابانی واقع‌گرایانه از بیش از 100 مکان دیدنی معروف را ارائه می‌دهد تا «احساس» بودن در آنجا را به شما بدهد. گوگل می گوید که این امر با ادغام میلیاردها تصویر با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد نماهای سه بعدی واقعی برای مشاهده مجازی امکان پذیر شده است. بیگ بن لندن، آلکاتراز در سانفرانسیسکو، و ساختمان امپایر استیت در نیویورک همه آنجا هستند، فقط به نام چند.

ارتقای نقشه‌های جدید داده‌های مربوط به دوچرخه‌سواری را در شهرهای متعدد برای شناسایی مناطقی با ترافیک سنگین، تپه‌ها یا زمین‌های هموار، انواع جاده‌ها، ارتفاعات، و غیره فراهم می‌کند. این به کاربران کمک می‌کند تا یک مسیر دوچرخه‌سواری مناسب را از قبل تعیین کنند. این ویژگی قرار است در هفته های آینده راه اندازی شود.

برای تکمیل همه چیز، یک ابزار هماهنگی سفر اضافه شده که اطلاعات مکان فعلی دوستان منتخب را از طریق اعلان ها به اشتراک می گذارد و به کاربران امکان می دهد زمان رسیدن خود را در مقاصد تعیین شده مانند کنسرت ها و رستوران ها تعیین کنند. با این سه افزوده، کاربران Google Maps می‌توانند سفرهایی را به مکان‌های دیدنی جهانی، مسیرهای دوچرخه‌سواری، یا گردهمایی با دوستان و خانواده به روشی راحت‌تر برنامه‌ریزی کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا