موبایل و تبلت

آپدیت پایدار اندروید 12 برای سری گلکسی S20 و نوت 20 منتشر شد

سامسونگ یکی از سریع ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان است که آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را برای دستگاه های پریمیوم خود عرضه می کند. این غول کره جنوبی اکنون اندروید 12 را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود که امسال و همچنین مدل های عرضه شده در سال گذشته بودند، منتشر کرده است.

در حالی که بسیاری از برندهای دیگر با عرضه اندروید 12 دست و پنجه نرم می کنند، سامسونگ اکنون شروع به عرضه آخرین رابط کاربری One UI 4.0 بر اساس جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید برای گوشی های سری گلکسی اس 20 و نوت 20 خود کرده است. طبق آخرین گزارش، گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 20، نوت 20 اولترا، اس 20، اس 20 پلاس، اس 20 اولترا و اس 20 فن ادیشن دریافت به روز رسانی هوای مبتنی بر اندروید 12 در سوئیس را آغاز کرده اند. بر اساس سوابق این شرکت، ما انتظار داریم که این به روز رسانی در سراسر اروپا طی روزهای آینده در دسترس قرار گیرد.

این توسعه در زمانی انجام می شود که سامسونگ عرضه One UI 4.0 را برای گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 2 5G آغاز کرده است. این برند در حال حاضر آخرین به‌روزرسانی را برای گوشی‌های هوشمند Galaxy Z Fold3، Z Flip3، S21، S21 Plus و S21 اولترا منتشر کرده است. با این حال، همه چیز برای غول کره جنوبی طبق برنامه پیش نرفت. این شرکت مجبور شد به‌روزرسانی جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو و همچنین سری S21 را به دلیل اشکالات و مشکلات متوقف کند، اما در نهایت موفق شد مشکلات را برطرف کرده و به‌روزرسانی را ارائه کند.

در همین حال، طبق گزارش ها، این شرکت در حال کار بر روی نسخه جدید One UI 4.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 است که به همراه گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 22 سامسونگ از پیش نصب شده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا